۳ پاسخ

پایان ۶ماهگی باید غذا رو شروع کنی مگر پزشک تشخیص بده چون گوارش نوزاد هنوز امادگی هضم رو نداره برای غذا های دیگه

باید ببریش دکتر چک کنه اگه وزنش کم باشه یا رفلاکس داشته باشه شیر خوب نخوره میگه کمکی شروع کنی ولی اگه همه چیش اوکی باشه تا ۶ ماه باید صبر کنی

نه هنوز زوده وارد ۶ ک شد خاستی بده

سوال های مرتبط