۴ پاسخ

سلام من از چهارماهگی بش دادم

من از ۴ ماه و نیم دادم

من دیروز از دکتر پرسیدم
گفت اگه وزن بچه کم باشه پایان ۴ماه نیمی
اگه وزن خوب باشه پایان شش ماهگی

بادکترش‌ مشورت کن عزیزم

سوال های مرتبط

مامان مامان خوشگلم مامان مامان خوشگلم ۱ سالگی