۲ پاسخ

سینه منم رگ میزنه شیرمیفتاد پرمیشد ی طرف اصلا حس نمیکردم انگار گز گز میکرد از داخل بعد ب مرور خوب شد ولی خواهرت میگی توده میخاد بره دکتر خب خیالش راحتشه

ان شاءالله که چبز خاصی نسیت ولي بايد بره دکتر بگو اون سینه را نده بچه‌، بره دکتر مطمئن شه بعد بده بچه‌

سوال های مرتبط