۵ پاسخ

من به دکترگفتم به بچه ام 60تامیدم وقتی شیشه روازدهانش خارج می کنم گریه می کنه 60تادیگه درست می کنم میخوره ولی از60تادومیه که سیرمیشه خودش میندازه بیرون حتی باقی هم میمونه
گفت وقتی رشدبچه ات متعادل عیب نداره

من پسرم خیلی بیشتر میخوره ،مگر خواب باشه، وگرنه تقریبا هر نیم‌ساعت الی ۴۰ دقیقه،نهایتتت ۱ساعت یکبار شیر میخواد،منم متاسفانه شیرم بشدت کم شده، یکم شیر خودمو میدم،یکمم شیرخشک

دکتر به من گفت به دلارا هر سه ساعت ۸۰ تا بدم کلا مثل دلارا شیرخشکیه؟اگر شیر مادرم میخوره گفت شیر مادر محدودیت نداره البته منم نمی تونم خیلی حرفشو گوش بدم بعضی وقتا دوساعته دوباره ۶۰ تا میخوره

سلام خوبی عزیزم شما کار نمیخاین

اره پشت خود قوطی شیر خشک هم نوشته هرماه چقدر بدی

سوال های مرتبط