۸ پاسخ

زیر دوساعت بهش شیر نده..پسر من هر یه ربع شیر میخواست انقدر کولیک و رفلاکسش شدید شد که حد نداره..ولی الان چند روزه مراعات میکنم خیلی بهتره

اخه شیر خشک میخوره سینه خودتونم میتونه بخوره؟؟

منم اونجوریم تازه پسر من کوچیکتره

خب مشکل دل‌درد نداره بده دیگه

یک ساعت نیم خیلی زوده زیر دو ساعت نده بهش کلا شیر

عزیزم تا جایی ک سیر میشه بهش بده

ن خوبع عزیزم

تایمش کمه ۹۰تا رو ۲ساعتو نیمی بده

سوال های مرتبط