برای دختر من کیک سال شیش ماه داره بردم متخصص گفت هر دوازده ساعت دونیم سی سی بدم میتونم داخل شیر بریزم آخه اصلا شربت نمیخوره همش بالا میاره
روزی یکبار
برا دختر من روزی یبار ۲ونیم سیسی زده بود ولی هر۱۲ ساعت ام میشه اگه خیلی شدید نیست روزی یبار بده
آزیترو روزی یکبار روز اول 3سی سی از روز بعد ۲سی سی این نسخه ای ک به پسرم داده بود
دکتر ب من گفت روزی یه بار
دستوردکترپسرم روزاول۵سی سی وروزبعد۳سی سی تا۵روز
مگه به دختر من که نساخت و اسهال شد.دکتر اموکسی سیلین داد
خیلی اعصابم خرابه هم میترسم هم اینکه نمیتونم با کسی دیگه مقایسه کنم چون دختر اولم خیلی زود راه افتاد ولی در خیلی موارد دیگه هیلدا جان سریع تر مثلا دندون هاش یکی از دوستام ک هم زمان زایمان کردیم دخترش هنوز سه چهارتا دندون در آورده ولی هیلدا گلی ده دوازده تا دندون داره
یک سوال داشتم دخترم 1سال و5ماهش هست خیلی دیر خزیدن یاد گرفت نصبت به دختر اولم الان هم سن هاش تقریبا راه میرن یا کاملا میستن .میدونم هر سیستم بدن هر بچه باهم فرق میکنه ولی نمیدونم مشکل یا عادی دخترم میسته ولی روی انگشت هایش بیشتر خیلی کم کامل پاهاش میزاره زمین اطرافیان میگن یکم تنبل چون وزنش یکم بالاست .ولی من خیلی میترسم کخدای نکرده پاهاش مشکلی نداشته باشه میترسم ببرم دکتر نمیدونم چکار کنم روانی شدم چهار دست پا میکنه بلند میشه خودشو به دیوار یا کابینت میگیره راه میره اما روی انگشت هایش آیا کسی هست تجربه مشابه داشته باشه راهنمایی. کنه ممنون میشم جواب بدید
روز اول ۵ سی سی روز بعد ۲/5 روزی یک بار تا پنج روز این دستور دکتر بود برای پسرم
روزی یبار
سلامازیترو 24ساعته هس.روزی یکبار
سلام مامان های گل امیدوارم حال کوچولو هاتون همیشه خوب باشه .و در این فضا فقط سوال های قشنگ از هم بپرسیم وتحربه های خوب از هم یاد بگیریم انشالله ک هیچ مادری با بچه اش امتحان نشه .
آزیترومایسین روزی یکبار باید بدی
هر 12ساعت باید دو نیم سی سی بدید
ای جوون ماشاالله
مگه دستور دکتر روش نیست؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.