تنبلی تخمدان داری .pco همون کیست های ریز اطراف تخمدان که میشه تنبلی تخمدان .ضخامت رحتمت بیست. حتما باید دارو بخوری
تخمدان پلی کیستیک
(ی تخمدان پر از کیست هایه کوچک)
این ینی احتمالا تنبلی تخمدان داری
اینم بگم ماله زمانیه ک پریود نمیشدم یعنی دوماه تو این دوماه دوبار پریود شدم
احتمالا تنبلی داری گفته باید ازمایش بدی کاملتر بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.