درد پریودی دارم ،طبیعیه؟
زیر دلم هعی میگیره و ول میکه

۳ پاسخ

گلم من همینطوری درد داشتم رفتم بیمارستان درد زایمان بود الآنم استراحتم

اره طبیعی

آره عزیزم هنوز ماهت کمه

سوال های مرتبط