۱۳ پاسخ

قرص شیرافزا گل دارو روزی سه تا صبح ظهر شب من یه سال و خورده هرروز خوردم

قرص لاکتاول، من کاچی و ماکارانی و کنجد هم شیرمو زیاد میکرد

ماساژ

شیر افزا خوبه، ولی در کل باید ببینی چی بهت میفته، من هر وقت ماکارونی میخوردم خیییلیییی شیر میکردم

قرص لاکتاول برای من جواب میداد؛گرونه ولی خوبه مولتی ویتامین هم هست بهت انرژی میده

قرص لاکتاول هم خیلی خوبه

مایعات زیاد بخور
مغزیجات ،دلستر ،آش،آبگوشت
قرص شیرافزا
شیرتو بدوش اوایل
خواب کافی داشته باش

فقط بدوش یا بده مک بزنه هر چقدر مک‌ بزنه شیرت بیشتر میشه

زیره دم کن برامن خیلییی تاثیر داشت

شیر افزا دلستر آش و سوپ وخربزه هندونه
و بیشتر از همه خود نی نی هر چه بیشتر بخوره شیر بیشتر ترشح میشه

پودر لیدی میل و گالاکتومید

کپسول یا قطره شیر افزا که گیاهی هستند

همون کاچی چون زیره داره خوبه.گرملیی نیستی ۴ زیره بخور.بادوم،مایعات،ابگوشت،شیر اینا افزایش دهنده هست

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین هفته نهم بارداری