کیا با قرص لتروزول باردار شدن فقط قرص؟

۶ پاسخ

فعلآ دارم قرص آمپول استفاده میکنم ببینم نتیجه اش چی میشه

منم با استرادیول

فکر کنم اگه فقط قرص باشه و آمپول آزادسازی نزنی تبدیل به کیست میشن تخمک ها

عزیزم من ولی باید امپولم بزنی

منم این ماه فقط قرص خوردم ازاد سازی نزدم منتظرم ببینم چی میشه

من دو روزه دارم استفاده میکنم ببینم چی میشه

سوال های مرتبط

مامان عشق مامان مامان عشق مامان هفته نوزدهم بارداری
مامان علیهان🐥❤️ مامان علیهان🐥❤️ هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان میران🧚ژینا مامان میران🧚ژینا روزهای ابتدایی تولد
مامان محمدصدرا🧸🩵 مامان محمدصدرا🧸🩵 ۴ ماهگی
مامان مامان فاطیما مامان مامان فاطیما هفته دوازدهم بارداری