فعلآ دارم قرص آمپول استفاده میکنم ببینم نتیجه اش چی میشه
منم با استرادیول
فکر کنم اگه فقط قرص باشه و آمپول آزادسازی نزنی تبدیل به کیست میشن تخمک ها
عزیزم من ولی باید امپولم بزنی
منم این ماه فقط قرص خوردم ازاد سازی نزدم منتظرم ببینم چی میشه
من دو روزه دارم استفاده میکنم ببینم چی میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.