۱۱ پاسخ

دختر من غلت دوست نداره سینه خیز و ۴ دست و پاهم نمیره ۸ ماهشه😂

خب نزنه پسر مم فک کنم مستقیم نشست

من اولین بار مامانم باهاش تمرین کرد خوابوندش تو ی پتو مسافرتی رو تخت که نرم باشه بعد اروم ی طرف پتو رو یلند کرد بچم از روی پتو غلت خورد اونور پتو البته خیلی اروم ها بعد دوباره از اونور پتو تکرار کرد چند روز اینجوری کرد ی هفته بعدش خودش شروع کرد غلت زدن

غلت نمیدونم .ولی همه بجه ها سینه خیز و چهاردست پا نمیرن .
من بجه داداشم نشست بعدشم بلند شد.ولی غلت ش یادم نی

پسر من هم همینه عزیزم
روال رشدی حرکتی هر بچه متفاوته من خودم مامانم میگه غلت نزدم و سینه خیز نرفتم یهویی چها دست وپا رفتم

بنظر من هر وقت بدنش آمادگی داشت حرکت انجام میده یکی زود تر یکی دیر تز

خودت بذارش رو شکم، هی تمرینش بده همون رو شکمم بذاری خوبه

پسر منم هم سن پسر شماست,هنوز غلت نزده نگران نباش عزیزم
همه چیز بوقتش

یکم باهاش تمرین کنی یاد میگیره عزیزم، وقتی به پشت خوابیده یکی از پاهاشو بگیر و یواش به سمت مخالفش بچرخون تا به شکم بیفته کم کم یاد میگیره، تمرینش شاید تو اینترنت باشه من قبلا تو اینستا دیدم
ولی تو بچه های تپل یکم دیر حرکت کردک طبیعیه
ولی تمرین کن باهاش که کم کم یاد بگیره

بچا من چیزی رو بدم دستش میگیره ولی خودش دستشو دراز نمیکنه برداره هنوز غلت نمیزنه ولی کمکش کنم میچرخه و رو شونه هاش وایمیسته

اگر کار ادمینی میخای از دست نده
هم رایگان داریم هم اشتراکی به این ایدی پیام بده. helnzagami@

سوال های مرتبط

مامان آلوچه 🍏🍓 مامان آلوچه 🍏🍓 ۱۰ ماهگی
گاهی از گهواره بدم میاد میام اینجا میبینم بعضی از مامانا اومدن از زود حرکت کردن بچه هاشون نوشتن ( مثلا بچم دو سه ماهشه غلت میزنه ، بچم چهار ماهشه سینه خیز می‌ره ، بچم پنج ماهشه اومده رو زانو ، بچم شیش ماهشه چهار دست و پا می‌ره )
بابا اینجا بعضیا هستن بچه هاشون بعضی کار هارو انجام نمیدن شما میاید اونجوری میگید طرف ناخواسته به بعضی چیزایی فکر می‌کنه که نباید بکنه
یکیش خودم که دخترم داره شیش ماهش میشه ولی هنوز غلت نمیزنه ، تمرین کردم از سه ماهگی باهاش ولی هنوزم که هنوزه غلت نمیزنه چه برسه بیاد رو شکم یا سینه خیز بره .
چند تا دکتر بردمش هیچی نگفتن گفتن اشکالی نداره چون ریزه میزه هست یا لاغره فعلا نمیتونه ، گفتن بعضی از بچه ها ممکنه کلا غلت نزنن
ولی بازم وقتی میام همچین چیزایی میبینم ناخودآگاه فکرم درگیر میشه
❌تاکید کنم که من نگفتم همه مامانا .
گفتم بعضی هایی که میان از زرنگی بچه هاشون اینجا میگن که مثلا بقیه بچه ها ۳ یا ۴ ماهگی غلت میزنن ولی مثلا بچه من ۲ ماهشه غلت میزنه ، یا بچه من ۴ ماهشه چهار دست و پا می‌ره