یه هاله ریز میبینم
انشااللع میشع
سلام عزیزم گروه شهرکرد داریم روبیکا پیام بده عضوت کنم ayda_tir
سلام عزیزم گروه شهرکرد داریم روبیکا پیام بده عضوت کنم ayda_tir
سلام عزیزم گروه شهرکرد داریم روبیکا پیام بده عضوت کنم ayda_tir
بی بی جدید نزدی؟
منم یازدهم زدم هاله داشت ولی کمرنگ. دیگه امروز نزدم گفتم باشه فردا سیزدهم آزادسازی
هاله داره فردا بزن خوب مشخص می شه
امیدوارم ان شاءالله باردار باشی
۱۴ بزن الان زوده
هاله داره روز ۱۴بزن
هاله داره گل
صبر کن دو روز دیگه بزن پررنگ تر شد مبارکه
خیلی زوده بزار ۱۷ روز بگذره بعذ بزن
من روز 11 ازادسازیم کاملا منفی شد
روز 12 آزادسازیم تازههه شروع کرد به هاله دادن ریز
با چشم ب زوووور دیده میشد
با همین مارک
بعد با بیبی مدیکور همون لحظه زدم یکم خطش از این لهتر مشخص شد
منفیه
صبر کن تأخیری داشته باشی بیبی چک بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.