۲ پاسخ

دختر من از عید چند بار اینجوری شد چند تا دکتر بردم سونو گرفتن آخر بردم فوق تخصص گوارش گفت ریفلاکس داره ...از بچگی ریفلاکس نداشت ...الان دارو داده هم معده هم گوارش

بهش دی سیکلمین بده برای دل درده

سوال های مرتبط

مامان آرین مامان آرین ۵ سالگی