۸ پاسخ

یکسال و ۹ ماهگی ۱۱ خوبه که

دختر منم ۱۰ یکساله سر ۱۰ مونده الان دارم هم مولتی میدم هم اهن ببینم تاثیری داره

مال من از اسفند ماه رو ۱۲۵۰۰ مونده دیگه نمیدونم‌چکارکنم

پسرمنم همینه
سردخترم اینطوری بودم به این نتیجه رسیدم که بچه ها سال اول خوب رشد میکننن بعدسالهای دیگ مثل ۲۳۴۵۶۷ ساله همینن یعنی سال ای دو سه کیلو وزن میگیرن دخترمن الان ۷ سالشه ۱۹ کیلوعه دکتر بردم میگه وزنش خوبه بعضی ژنتیکی اینطورین
منم خسته شدم بیخیال شدم

پسر منم همینه😂

پسر منم همینه

دنیز منم همینه از پارسال فقط نیم کیلو اضافه کرده

دختر منم ۱۰ 🫠

سوال های مرتبط