۱۲ پاسخ

دخترمنم مث دخترشماست محاله جایی برم نگن منم یه سال بردم حبیبی تاثیرنداشت ولی بازاردکترای دیگه بهتره

من میبرم حبیبی موقعی ک بردم ۷۵۰۰بود الان ۸۵۰۰ خییییلی کم وزن میگیره داروهاشو عوض کرد ولی هنوز همون ۸۵۰۰ هست ماه بعد دوباره بایدببرمش

دختر منم.

اره دکتر حبیبی خیلی وارده

من دخترم تحت نظر حبیبیه
خیلی دکتر خوبیه من تا حدود زیادی راضیم

دختر منم بعد یک سال و نیم وزن نمیگیره ولی قدش بلند شده

عصاره قلم
پای مرغ
مغزیجات
پودر سنجد
حریره بادام
آبگوشت
حلیم
ماکارانی
میان وعده ها شیر موز و شیر انبه
ماست و دوغ و شیر هر روز
پروتیین هر روز مرغ و ماهی و گوشت
حبوبات هر روز
و درآخر
خواب کافی 🌱
دختر منم وزن و قدش کمه
خوب میشن ایشالله 🙏🌹

وابسته شیره؟ از شیر گرفتیش؟

حرف میزنه؟؟؟

عزیزم بردی دکتر اینجا بگو ببینم چیا داده🙏

انشالله که وزن میگیره
دختر منم دقیقا بعد یکسالگی اصلا وزک نمیگیره 🤦‍♀️🤦‍♀️

دکتر حبیبی عالیه

سوال های مرتبط