از دندونه من دخترن مریض شده اصلا تبش نمیره
ببرید دکتر ویروسه.
پسر منم یه روز شکم و سرش داغ بود پاراکید دادم خوب شد اما بعدش سرفه شروع شد دیروز که به دکترش گفتم تبش ممکنه از دندون باشه گفت نه گلوش التهاب داره و ویروس هست
دختر منم بغلش میکنن میگن داغه
از دندونه فکرکنم
بالای ۳۸ باشه خطرناکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.