۳ پاسخ

از دندونه من دخترن مریض شده اصلا تبش نمیره

ببرید دکتر ویروسه.
پسر منم یه روز شکم و سرش داغ بود پاراکید دادم خوب شد اما بعدش سرفه شروع شد دیروز که به دکترش گفتم تبش ممکنه از دندون باشه گفت نه گلوش التهاب داره و ویروس هست

دختر منم بغلش میکنن میگن داغه
از دندونه فکرکنم
بالای ۳۸ باشه خطرناکه

سوال های مرتبط