۱۴ پاسخ

به حرف این و اون توجه نکنید هرکس نظر داد بگو مدرک دکتراتو ازکجا گرفتی.ربطی نداره که تو سونو مشخص میشه

عزیزم اصلا ربط نداره
منم شکمم کوچیکه خودمم لاغر بودم از قبل
همش میگن بچه کجاته پس
ولی سونو 28هفته 1326بود سونو32هفتع تمام هم 2002بود وزنش که دکتر گفت یک هفته ام وزنش جلوتره

هیچ ربطی نداره من الان ک وقت زایمانمه زیاد ندارم ولی همه چی بچه خوبه خداراشکر

تازه ۲۷هفته ای انتظار چ شکمی داری

شکم منم کوچیکه به منم میگن با اینکه وزنش نرماله اهمیت نده عزیزم انشالله که نی نی سالم باشع

من شکمم کوچیکه انگار ۶ ماهه باردارم ولی وزن بچم اوکیه‌...
ربطی نداره

اصلا ربطی نداره من دو قلو باردارم ولی اصلا شکم ندارم تو سونو گرافیم همچی نرمال بود اصلا نگران نباش

ربطی نداره ولی برای اینکه خیالت راحت باشه سی هفته برو سونو رشد ببین وزنش خوبه یا نه

وقتی رشد و وزن بچه خوب باشه همون بهتر که شکم کوچیک باشه بعد زایمان زودتر و راحت تر جمع میشه
توهم دوهفته دیگه میری سونو خیالت راحت میشه
من اگه پیراهن بپوشم اصلا معلوم نیست هشت ماهمه همه هم میگن پس کووو شکمت ؟؟
ولی تو سونو خوب بود همه چیش

نه هیچ ربطی نداره. هر چی دکترت میگه درسته😁✌🏻 نگران نباش

نه ربطی نداره

اصلا ب اینا ربط نداره
هرکیم منو میبینه میگه سونوگرافی دروغه، بچت پسره🤣🤣
شکم نداری، تغذیه درستی نداری؟!
ول کن مردمو
اینا فقط استرس میدن
ریلکس باش
همه چی اوکیه💋❤️

چرته پرته گوش نده
منم اصلا شکم ندارم
بچمم وزنش خوبه

ربطی ب اندازه شکم نداره.نگران نباش. بقیه زیاد حرف میزنن😐

سوال های مرتبط