۱۲ پاسخ

منم هر کی میبینه میگه شکمت کو یعنی همه
سونو ۲۶هفته رفتم وزن نی نی ۱۱۵۰بود
عالی بود
اصلا به شکم ربطی ندارع

مهم اینه سونو ها عادی باشه وزن بچه و اب دور بچه

منم هرکی میبینه میگ شکم نداری بچت کجاته همه انقد گفتن شکم نداری استرس گرفتم برا وزن بچم

والا عزیزم منو هرکی الانم میبینه اول متوجه نمیشه حاملم

به منم همش میگن ولی بچه کاملا روند رشدش توی سونو طبیعی و خوبه ولشون کن

من الان پنج‌ماه هستم اصلا یه ذره هم شکم ندارم. همه میبینن‌ فک میکنن. باردار نیستم الکی میگم 😁

ربطی نداره من بچه اولم تا ۷ماه شکم نداشتم بعدش گاو شدم بچه ام هم خدارو شکر ۴کیلو بود

رفتی سونواب دورش خوب بود؟ شکم منم خیلی کوچیک رقتم سونوگفتن اب دورش و وزنش کمه. امابعضیا همه چیشون خوبه فقط شکمشون کوچبکه

وآ دوست من زایمان کرد هرکس فهمید تعجب کرد چون هیچ کس متوجه نشد بارداره
اصلا شکم نداشت انگار یکم نفخ کرده فقط😅
هر بچه ای یه حالتی داره نظر پزشک مهمه فقط🤚
حرفهای بقیه حتی عزیزترین کس رو باید از این گوش شنید از اون گوش رد کرد

من بارداری اولم کلا ۶ کیلو اضافه کردم هیییچی تغییری نداشتم وزن بچمم عالی بود ۳/۴۰۰ به دنیا اومد اصلا نگران نباش بزرگی و کوچیکی شکم ملاک نیست

منم شکم نداشتم تازه در اومده بعد تموم شدن هفت ماه تابلو میشه

الکی استرس نگیر ربطی اصلا ندارهه

سوال های مرتبط