۱۲ پاسخ

اره عزیزم من بچه اولم اصلا شکم نداشتم بعد ۳۹۰۰بود تخت تخت بودم نمیدونم کجابود
بچه دومم مثل هیولاشده بودم ۲۷۰۰بود 😂انگارهرچی میخوردم میرفته بخودم تا بچم
الان سومی هم شکمم معمولی هست میگم این ۳کیلو میشه

من هیچی شکم ندارم خودمم لاغرر
پریروز رفتم سونو دکتر دعوام کرد گفت خودت نمیفهمی ک این شکم برا۷ماهگی نیست چه وضعشه
بچمم هم وزنش حیلی کم بود هم رشدش عقب بود😔😔

عزیزم پزشک برای همینجور وقتاس
وقتی میری چکاپ‌ و بهت میگن اکیه یعنی اکیه
از الان بخوای حرف بقیه روت تاثیر بذاره بعدا برای هر چیزی هی باید نگران بشی

منم اصلا شکمم مشخص نی نگران نباش ربطی نداره ک

اره عزیزم ربطی به شکم نداره منم همینجورم

آره عزیزم هفته ۳۴ بارداری ام انگار ن انگار ک باردارم نگران نباش واکنش بدن هر کی یه جور متفاوته ب بارداری نگران نباش همینش یه استرس بدی میشه برات بهش فک نکن 🥰

منم شکم ندارم ۱۰ روز دیگه ۶ ماهم تموم میشه

من😋😋😋😋

عزیزم اصلا شکم ربطی ب قد و وزن بچه نداره

اصلا نگران نشو عزیزم

اره عزیزم من بچه اولم شکم نداشتم ولی دخترم 3200بدنیا اومد
الان واسه بارداری دوم شکم دارم یکم هردفعه میرم سونو میگه وزن بچه خوبه

عزیزم ربطی نداره شکم منم کوچیک همه وزن و... بچه هر بار میرم خیلی هم خوبه 🙏🏻

سوال های مرتبط