۴ پاسخ

بله عزیزم زمان میبره تا یاد بگیره نگهش داره
تازه بعدش باز بلندش کنید هم میندازه باز سخته نگه داشتنش

عادت نکرده بهش هنوووز خیلی دیر داذین بهش
من عصای دستمه 😅

من واسه اینکه پستونکو بگیره اومدم یکم داخل آب قند زدم، چند بار این کارو کردم که بالاخره گرفت

چرا انقدر دیر دادی بهش

سوال های مرتبط