این شربت رو چطور کسی به بچش داده؟

تصویر
۵ پاسخ

این برا بعده چهار ساله برا قد خیلی خوبه من به دخترم دادم و واقعا اثر داشت قدش بلند تر شد

هنوز رود برا بچه تون ، تا جایی ک‌یادم دکتر گفت بعد 4 سالگی ، برای رشد قد ، علاوه بر این شربت باید یسری نکاتم رعایت بشه تا موثر باشه

من زدم دیجی کالا اطلاعات دارو رو نوشته بود از ۴سال🤔

مولتی ویتامینه عزیزم برا چی خوبه رو اشتهام اثر داره

بله من دارم میدم

سوال های مرتبط

مامان محمد❤😍 مامان محمد❤😍 ۱۷ ماهگی
مامان عشق مامان عشق ۱ سالگی
مامان سپهراد مامان سپهراد ۱ سالگی
مامان سامیار مانیار🥹 مامان سامیار مانیار🥹 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان بچه هام مامان بچه هام ۲ سالگی
مامان شاه پسر👑 مامان شاه پسر👑 ۱ سالگی