۸ پاسخ

سلام سياتيك دقيقا كجاها درد ميكنه؟؟ من مهره وسط باسنم درد ميكنه كه دكتر گفت التهاب نشيمنگاه دارى جاى نرم بشين ولي الان علاوه بر اونجا كشاله رونم بشدت درده وقتي ميخام از اين پهلو ب اون پهلو بشم لگن و استخون كشاله رونم قرش قرش صدا ميده و درد وحشتناك ميكنه بنظرتون اينم سياتيك ميشه؟

آخ وقتی میگیره فقط به زور نفس میکشم واقعا از مردن بدتره دردش

منم نفهمیدم دیگ سیاتیک دارم یا دیسک چون فقد مچ پا و زانوم درد میکرد فیزیوتراپی رفتم ۱۰ جلسه اوکی شدم ۱۶ سالم بود

من پماد میزنم، خواهرمم داره اون سیاه دونه میزنه روغنشو میگفت خیلی بهترش کرده

منم دارم خدایااا یعنی خوب نمیشه!!؟
دکترم گفتم تحمل کن اخه نمیشه ک تا دستشویی هم برم باید لنگ بزنم🥺

منم همینجوریم یه مدت یه قرص بهم داد برای سلامت استخوان ها بود ولی بازم تاثیری نداشت

منم دارم داغونم
دکترم گفت هیچ کاری نمیشه کرد

من فقط باد بخوره یا جای سرد بشینم میگیرع
همش باید پتو بندازم رو کمرم وگرنه خوبه

سوال های مرتبط