من برعکسی تو خدا خدامه ممکی خوم بگره بزوری نایگره هر شیشه شیر دگره
بی بی لند ارتودستی بو بکره
بزنش به نبات داغ شیرین بشه بزار دهنش میگیره
نگیره بهتره از من نصیحت😂
نبات خوب بکوب که پودر بشه درست نباشه پستونک شو هی چند باری بزن شیرین میشه دهنش میگیره
پسر منم اوایل پستونک نمیگرفت
بادومی بود عوضش کردم ارتودنسی براش گرفتم اینو بهتر گرفت ولی باز شوتش میکرد
منم هربار دستمو چند ثانیه نگه میدارم ک بگیره
بعد الان یه مدته خوب شده راحت میگیرتش😃
پستونک خیلی خوبه موقع خواب بدردت میخوره فقط اگ عادت کنن فردا ترک کردنش سخته من از این میترسم😅
چون هنوز کوچیکه نمیتونه قشنگ بگیره. اول که میدی دهنش یکم با دستت نگه دار تا کم کم بگیره من همین کارو کردم. چون اول یکم واسش بزرگه انگار سخته
چی دادی بهش اگه اونت ندادی امتحان کن
دختر منم نمیگیره
منم نمیگیره
پستونکعوض کردم
بهش اد زدم اما نمیگیره😑
پستونکش عوض کن
چه اصراری داری بگیره؟!
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.