خانما قرص امگا ۳ رو تا چند هفته دکتر گفت بخورید؟؟

۷ پاسخ

قرص اسپرین رو میدونم ک بابد تا ۳۵,۳۶ هفتگی قطع کرد
امگا رو نمیدونستم🫠

ب من ک نداد ولی خب روزی دوتا گردو میخورم ماهی هم میخورم گفت کافیه

بچه اولم که دکترم بهم نداد
ولی اینبار از ۱۶ هفتگی تا آخر بارداری یک روز درمیون تجویز کرده

دکتر ب من گفت تا 35هفته
منم دیگ نخوردم

فک کنم تا هفته آخر باید بخوریم

۲ بار درهفته

من هر سه روز

سوال های مرتبط

مامان joje مامان joje روزهای ابتدایی تولد
مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 ۷ ماهگی