قرص اسپرین رو میدونم ک بابد تا ۳۵,۳۶ هفتگی قطع کرد
امگا رو نمیدونستم🫠
ب من ک نداد ولی خب روزی دوتا گردو میخورم ماهی هم میخورم گفت کافیه
بچه اولم که دکترم بهم نداد
ولی اینبار از ۱۶ هفتگی تا آخر بارداری یک روز درمیون تجویز کرده
دکتر ب من گفت تا 35هفته
منم دیگ نخوردم
فک کنم تا هفته آخر باید بخوریم
۲ بار درهفته
من هر سه روز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.