سلام خانما تا کی لازمه قرص امگا ۳ مصرف کنیم؟

۵ پاسخ

ب منکه گفتن تا اخر بارداری میتونم مصرف کنم و منعی نداره

دکتر من گفت دیگه اجباری به خوردن نیست تا اینجا خیلی مهم بود بجاش صبحونه هر روز گردو بخور

هفته ایی دوتا دونه ۵۰۰
دکترم گفت اگه هر روز بخوری بیش فعال میشه ولی هفته ایی دوتا کافیه

تا دوران شیردهی. امگا سه کلا اگه همیشه بخورید هم خوبه برای تقویت حافظه

تا اخربارداری حتی بعضی دکترها تو دوران شیردهی هم تجویز میکنن

سوال های مرتبط

مامان رادین👶🏼🩵 مامان رادین👶🏼🩵 ۵ ماهگی
مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 ۷ ماهگی