مامانا قرص امگا ۳ رو کی باید بخورین

۷ پاسخ

بعد ناهار یاهم شام

هر سه روز ی بار

من هنوز الان فهمیدم نباید با آسپرین مصرف بشه و یک ماهه باهم مصرف کردم معلوم نیس چقدر بد شده

من الان هفته ۲۳ هستم دکتر فقط تو هفته ۱۸و ۱۹ بهم داد دیگه نداد

دکتر برا نوشته بعد ناهار یک روز در میان

برا من گفته بعد ناهار

بعد ناهار عزیزم

سوال های مرتبط

مامان پسرم‌ودخترم❤️❤️ مامان پسرم‌ودخترم❤️❤️ ۱۳ ماهگی
مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 ۷ ماهگی
مامان joje مامان joje روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان دوقلو مامان مامان دوقلو ۲ ماهگی
مامان ایلیا و حلما مامان ایلیا و حلما ۱۱ ماهگی
مامان nila💜nihan مامان nila💜nihan ۱۱ ماهگی