۳۷هفته ۲روزه باردارم چند هفته دیگ مونده ب زایمانم

۵ پاسخ

من سزارینی هستم سز سومم دکترم گفت اگر مشکلی پیش نیاد اب دورش اوکی باشه ۳۸هفته و۴روز سزارینت میکنم اگر اب دورش زیاد شد ۳۷ هفته ختم بارداری الان اب دورش ۲۴ هست پسفردا سونو رشد دارم برم ببینم چی میگه

عزیزم من طبیعی 37و4ب دنیا اومد اصلا نمیشه گفت کی میاد ممکنه 40باشه ممکنه کمتر

منم ۳۷هفته و ۲روز کمتر از ۱۷روز

ی هفته

عزیزم اگر طبیعی باشی هر لحظه باید منتظر درد یا پارگی کیسه اب باشی چون طبیعی خبر نمیکنه شاید همین روزا زایمان کنی شایدم تا ۴۰ هفتگی

سوال های مرتبط

مامان 𝗦𝗮𝗱𝗿𝗮°🩵🫀 مامان 𝗦𝗮𝗱𝗿𝗮°🩵🫀 روزهای ابتدایی تولد