من سزارینی هستم سز سومم دکترم گفت اگر مشکلی پیش نیاد اب دورش اوکی باشه ۳۸هفته و۴روز سزارینت میکنم اگر اب دورش زیاد شد ۳۷ هفته ختم بارداری الان اب دورش ۲۴ هست پسفردا سونو رشد دارم برم ببینم چی میگه
عزیزم من طبیعی 37و4ب دنیا اومد اصلا نمیشه گفت کی میاد ممکنه 40باشه ممکنه کمتر
منم ۳۷هفته و ۲روز کمتر از ۱۷روز
ی هفته
عزیزم اگر طبیعی باشی هر لحظه باید منتظر درد یا پارگی کیسه اب باشی چون طبیعی خبر نمیکنه شاید همین روزا زایمان کنی شایدم تا ۴۰ هفتگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.