سلام مامانا شلوار بگ خریدم برا دخترم قشنگه770خریدم

تصویر
۱۱ پاسخ

خودت اگه دوسش داری عالیه .من برای دخترم شلوار بگ کتان گرفتم هر موقع پاش میکنه کلی ذوقشو میزنم .چون لاغر پاهاش با شلوار بگ عالی میشه

نگین ها روش نریخته؟

قشنگه مبارک باشه با تیشرت سفید خوشگل ترم میشه

خیلی قشنگع ولی دیکه هوا گرمه کاش شلوارک میگرفتی خصوصا که لی گرم تره حیفه این همه پول دادی گلم

اینم توپاش

تصویر

چقدقشنگ

مبارکش باشه

مث شلوار دختر منع منم عید خریدم ۶۵۰

خیلی قشنگ مبارکش باشه

قیمتش خیلی خوب و مناسب بوده

عزیزم با احنراک زشته میتونی یکم دیگه بزاری روش هم قشنگ تر و جنس بهتر بخری

سوال های مرتبط