سلام اینو خریدم برا دخترم قشنگه
#فرزند پروری
#پوشک
#شیرخشک

تصویر
۱۲ پاسخ

مبارکه.چند گرفتی

خیلی قشنگه 🥰

چجوری باید راه ببره؟؟

وایی ننه چه نازه مبارکش باشه 🥰😍
عزیزم چند گرفتی

آخی چه ناز مبارکش

چه با مزس

مبارکش باشه قشنگه. چطوری راه میره؟خودت باید راه ببری

عزیزم از کجا خریدی

خیلی قشنگه مبارک بتشه

اره باحاله مبارکش باشه

آره خیلی مبارک باشه چند خریدی

سلام عزیزم مبارکش باشه

سوال های مرتبط

مامان ❤️رادمان♥️ مامان ❤️رادمان♥️ ۲ سالگی
مامان عسلچه مامان عسلچه ۲ سالگی
مامان آلا وحسام👩‍🍼 مامان آلا وحسام👩‍🍼 ۲ سالگی