سلام خوبین
کی ۱۲خرداد زایمان میکنه؟؟؟؟

۸ پاسخ

انشالله همتون بسلامتی فارق بشید

منم ۱۲ هستم
گهواره یکم جلوهست تاریخ دکتر یه هفته عقب ترهست اول تاریخم زد ۹ دیگه گف نیستم ۱۲زد

میشه بیای تایپکممم نگرانمم

من ۲۰ خردادم ولی فک نکنم تا اونموقه برسم

واسه من ۱۳

من تاریخم 15

من همین تاریخم

صدیقه

سوال های مرتبط

مامان علی و آرین مامان علی و آرین روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا  و نیکا👼 مامان نورا و نیکا👼 ۱ ماهگی