من امروز36هفته وصفر روزم دکترم گفته12ام بیا سزارین.ولی زوده میخوام بگم بندازه17ام بشه38هفته و1روز
منم تو همین هفته اخراش بسلامتی سزارین میشم
من 10خرداد🥺🩵
منطبق سونو ۱۴خرداد ولی دکتر گفت احتمالا ۶خرداد بشه فردا معلوممیشه نوبتدارم
من 9خردادهستم
من همین پنجشنبه ۷ خرداد ☺️
استرس الان ندارم انگار ولی شب آخر صد در صد خیلی خواهم داشت 😅
من یازده خرداد قراره برم🥹🥹🥹
من طبیعیم 13خرداد اخرین مهلت زایمانمه اگ الانا دردم نگیره😪
منمممم و هنوز هیچ دردی ندارم
من طبیعی زده 12خرداد
دیگه خدا میدونه کی دردام شروع بشه
برا منم گفته ۱۲ خرداد
منم ۱۱ خرداد برا هم دگه دعا کنیم ب سلامتی بچه هامون بغل کنیم
خدا کمکت میکنه عزیزم نگران نباش
امیدوارم همه عالی پیش بره براتون💕
۱۲ خرداد چند هفته میشی؟
منم ۱۲تیر🥲
من احتمالا بین ده تا ۱۳ خرداد
پس فردا دکتر تاریخ دقیق میده بهم
هنوز خیلی استرس ندارم
من 10خردا تاریخ زایمانمه ایشالا ک صحیح و سالم بدنیا بیان بچهامون
من 10خرداده ولی دکتر گفته پنجم پس فردا بیا بیمارستان
سزارین هستی 😭🥺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.