۱۹ پاسخ

من امروز36هفته وصفر روزم دکترم گفته12ام بیا سزارین.ولی زوده میخوام بگم بندازه17ام بشه38هفته و1روز

منم تو همین هفته اخراش بسلامتی سزارین میشم

من 10خرداد🥺🩵

من‌طبق سونو ۱۴خرداد ولی دکتر گفت احتمالا ۶خرداد بشه فردا معلوم‌میشه نوبت‌دارم

من 9خردادهستم

من همین پنجشنبه ۷ خرداد ☺️
استرس الان ندارم انگار ولی شب آخر صد در صد خیلی خواهم داشت 😅

من یازده خرداد قراره برم🥹🥹🥹

من طبیعیم 13خرداد اخرین مهلت زایمانمه اگ الانا دردم نگیره😪

منمممم و هنوز هیچ دردی ندارم

من طبیعی زده 12خرداد
دیگه خدا میدونه کی دردام شروع بشه

برا منم گفته ۱۲ خرداد

منم ۱۱ خرداد برا هم دگه دعا کنیم ب سلامتی بچه هامون بغل کنیم

خدا کمکت میکنه عزیزم نگران نباش
امیدوارم همه عالی پیش بره براتون💕

۱۲ خرداد چند هفته میشی؟

منم ۱۲تیر🥲

من احتمالا بین ده تا ۱۳ خرداد
پس فردا دکتر تاریخ دقیق میده بهم
هنوز خیلی استرس ندارم

من 10خردا تاریخ زایمانمه ایشالا ک صحیح و سالم بدنیا بیان بچهامون

من 10خرداده ولی دکتر گفته پنجم پس فردا بیا بیمارستان

سزارین هستی 😭🥺

سوال های مرتبط

مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی