من تاریخ زایمان طبیعیم زده ۱۲ ام حالا زودتر یا دیرتر زایمان کنم نمیدونم 🥲
من انتی زده ۱۳ گهواره ۱۷ هنوز نمیدونم
منم اون موقع زده زایمان طبیعی نمیدونم زودتر یا دیرتر
من ۱۱ خرداد تاریخ سزارین برام زده
منم ۱۰ ام خرداد
منم ۱۱ خرداد هیچ درد و لکه هم ندارم خیلی نگرانم
۶خردادم طبیعی
۱۴خرداد
منم تاریخ زایمانم ۱۲ خرداد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.