سعی کن کمتر بشینی و بیشتز دراز بکشی
نه بابا بشین من از سه روز بعد نشستم فقط طولانی نشه مثلا یه ساعت دو ساعت . یه ذره بخواب دوباره بشین
مگه برای غذا خوردن نمیشینی؟
ببین دکترت چی میگه
اما خب طولانی مدت خوب نیست دیگه بیشتر باید دراز بکشی که فشار نیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.