خانما من ۲هفته از سرکلاژم میگذره
آیا نشستن ضرر داره؟؟

۳ پاسخ

سعی کن کمتر بشینی و بیشتز دراز بکشی

نه بابا بشین من از سه روز بعد نشستم فقط طولانی نشه مثلا یه ساعت دو ساعت . یه ذره بخواب دوباره بشین

مگه برای غذا خوردن نمیشینی؟
ببین دکترت چی میگه
اما خب طولانی مدت خوب نیست دیگه بیشتر باید دراز بکشی که فشار نیاد

سوال های مرتبط

مامان فندق كوچولوم
🤍 مامان فندق كوچولوم 🤍 روزهای ابتدایی تولد
مامان هانیسا🩷😍 مامان هانیسا🩷😍 ۸ ماهگی