خانما شما مکمل چی میخورین ؟من فقط قرص آهن و ویتامین D31000میل

تصویر
۱۱ پاسخ

کوالی فول و ویتامین D3

دلم از اون آشه خواست

منم همینارو میخورم

انقد داروهای ضد تهوع میخورم دیگه برا مکمل جا نمی مونه😔

کوالی فول پلاس

اهن خوردنش کجا مشکل داره؟؟من خودم کم خونی دارم از قبل بارداری میخوردم الانم باردارم دوتا دکترم بهم گفتن بخورم مشکلی نداره

آهن نباید بخوری،فولیک اسید و ویتامین دی باید بخوری

رووفولیک
ویتامین د روزانه
فروفورت (آهن)
گاهی ویتامین E
گاهی امگا۳

شما باید اسید فولیک بخوری
اهن از هفته ۱۶ب بعده

نمیتونم بخورم

من هیچی

سوال های مرتبط

مامان دونه انار مامان دونه انار هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 💙mohsen💙 مامان 💙mohsen💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته پانزدهم بارداری
مامان فندق 😍 مامان فندق 😍 هفته دهم بارداری