شما با چی زنده اید من که با هوا ...#بارداری

۹ پاسخ

هوا خواب☹️

منم تا یه هفته پیش همین بودم

خوشبحالت من ک‌هواهم بهم میخوره حالت تهوع میگیرم🫤‌ازصبح‌هیچی‌نخوردم‌

آخ آخ🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️
با فتوسنتز

فقط ب خواب زنده ام😓😥

سرم بزن اگه ویارت خیلی شدیده

فقط با خوردن غذا سرپام🥲

اکسیژن 😤

من با غذا

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا ❤️ مامان هدیه خدا ❤️ هفته بیستم بارداری