۳ پاسخ

هر چی میخورم به معدم نمیسازه حتی آب هر چی میخورم یا حالت تهوع میگیرم یا میارم بالا

من از اول بارداریم تا الان همش گرفتار معده دردم
دیگه نابود شدمم🥲

بستگی داره چی میخوری من چند روز بود به خاطر یبوست زردآلو و گوجه سبز میخورم در روز یکی دوتا هم خیار تموم معده و روده هام پر نفخ میشد دوروز نمی‌خورم بهترم
باز امروز یه مقدار طالب خوردم بارم نفخ دارم
واسه تهوع هم زنجبیل استفاده کردم تاثیر داشت

سوال های مرتبط