۵ پاسخ

ولی همش دل‌درد خسته شدم😭😭

نمیدونم شیر خودمم میدم ۲۸۰۰بوده چن. روز پیش ۴۲۰۰بود

عزیزم وزن دهی گیگوزخوبه؟

البته شیرخودمم میدم اینو فوقش بشه دو سه بار بدمش
قبلا نان میدادم بالا می‌آورد

گیگوز مگ مخصوص کولیک نبود؟

سوال های مرتبط

مامان دخترکم مامان دخترکم ۸ ماهگی