گیگوز پروبیوتیک داره برای گوارش عالیه
من دکتر شیر بچمو عوض کرد شیر خشک گیگوز یک دارم ۱۲۰ قیمت سهمیه قبل کسی میخواد براش بفرستم؟ پلمپه❤️
چرا هرکسی گیگوز یه قیمت نوشته 🤔
من میگیرم ۱۱۹
گیگوز ضدنفخه و یبوست نمیاره
من بیو میل میدادم به بچم نساخت گریه میکرد از دلدرد الان دکتر کیگوز نوشته میترسم نمیدم باز
گیگوز سبکه برا دل درد خوبه
ازاد ۲۲۰ سهمیه با کد ملی ۱۶۰
دیشب با کدملی خریدم۱۵۰
اره گیگوزدلدرد نداره.
منم میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.