۳۶ پاسخ

پسرتون بهش حساسیت نشون داده وگرنه واسه پسر من جدیدش خوب بود بهترم بود تازه ..اگرم مولفیکس حساسیت داد هانیز رو هم امتحان کنید خوبه

هانیز بخر من خیلی راضیم

هانیز بهترینه حساسیت نمیده خیلیم نرمه

کوکومی بگیر قیمت مناسبه مخصوصا شورتی راحته
هانیز هم عالیه کیفیتش
و مای بی بی خواستی بگیری حتما شورتی ش رو بگیر عالیه

واااای کیفیتشون خیلی بد شده..... مولفیکس خوبه کیفیتش؟ یا اونم خراب شده؟

هانیز بخر

هانیزعالیه عالی

هانیز استفاده کن من از هانیز راضیم

هانیز عالیه

من مولفیکس میزنم خوبه

من ببم استفاده میکنم اونم خیلی نم پس میده

حالا دختر های من بر عکس به مارک مای بیبی براشون حساسیت نشان میده و قرمز قرمز میشه

جدیدا که اتفاقا خیلی خوبه هم کش سانیش عالیه هم جذبش

من جدیدا گرفتم دور معقدس قرمز شده حالا ملفیکس گرفتم ببینم چطوره

من گرفتم خیلی خوبه

شورتی بگیر

افتضاح شده مای بیبی من بخاطر قیمت ببم استفاده میکنم

والا به نظر من عوض کردن خیلی کیفیت مایبیبی بهتر شده

کوکومی ببند خیلی خوبه من پسرم به مولفیکس حساسیت نشون داد مای بی بی هم قیمتش بالا بود چون گفتم تا دو سال باید مای بی بی کنم بهتره یه چیز بصرفه و خوب ببندم که کوکومی رو رفتم فروشگا دیدم گرفتم هم کیفتش خوب بود هم جذبش شورتیش هم هست چسبیش هم هست شده در روز ۱۲ ساعت مای بی بی بوده ولی نه پس داد نه سوزندش

به نظر من این جدیدا خیلی خوبن .کشسانیش بیشتره و نازک تر

من هانیز گرفتم از اولم مایبیبی هانیز میزدم از وقتی کیفیت خراب کرد هانیز گرفتم

مولفیکس لگیر حرس نخور

خب چرا جان به به نمیگیری!؟
پسر منم به مای بیبی حساسیت داره جان به به میبندم عالیه

هانیز دختر من الرژی داد ببم که اصلا شورتی بگیر مای بیبی

هانیز بخر عالیه

من برا دخترم مایبیبی شورتی میگیرم خیلی خوبه حساسیت نمیده نم هم نمیده

ولی من راضیم

من اوبیبی میزنم پسرم به مای بیبی جدید ومولفیکس حساسیت داره ببم هم که روزانه باید نزدیک 7-8تا بزنم زود پرمیشه میفته بچه اذیت میشه خصوصا هم که راه میره دیگه اذیتش خیلی بیشتره

خیلیا میگن این جدیدا حساسیت نشون داده بچه هاشون
مرسی من یه بسته داشتم خوب بود
هانیز هم تعریف میکنن ولی خوب گیر نمیاد

من کوکومی میبندم راضیم

به نظر من جدیداش خیلی بهتر بود کشاش بهتر بود چسباش

هانیز هم مارک خوبیه
من یه مدت به جای مولفیکس ،هانیز استفاده میکردم

ببم ک افتضاح

باید به مارک دیگه جایگزین کنی اگر حساسیت داد
البته مولفیکس هم نازک شده از وقتی گرون شده

هانیز بگیر
کوکومی بگیر

هانیز هست دیدم خیلیا استفاده میکنن
یکی دیگه هم بود اقتصادی بود ولی خیلیا راضی بودن ازش اسمش یادم نیس
قرمز رنگ بود پلاستیکش

سوال های مرتبط