حتما حتما همین حرفا ب پرستارا بگو اهمیت ندادن سروصدا راه بنداز بگو دکتر بیاد
اینکه بچه کبود بشه گریه هم نکنه خطرناکه حتما ب دکتر بگو، منم بچه هام ۳۴ هفته دنیا اومدن وزنشون کمه ونارس هستن پنج روز دستگاه بودن موقع ترخیص بهم گفتن کبود شدن شیر نخوردن یا هرعلائمی داشتن دوباره میاریشون ،من فقط وقتی شیر بالا میارن یکم کبود میشن ولی دیگ دستم اومده سریع میذارم رو ساعد دستم میزنم پشتش شون نفسشون بالا میاد
وا
یه بشمونش بگیر ببین گریه میکنه
ببرش متخصص
شاید مشکلی نداره ک گریه نکرده
خواهر منم همین سن و همین زایمان کرد .بچه اش یه هفته تو دستگاه بود و بهش اکسیژن وصل کردن چون بهش شیر داد و کبود میشد .اجازه ندادن دیگه شیر بده تا وقتی مرخصی شده
بگو هر چیزی که میبینی عادی نیس بهشون بگو چون ممکنه ریه بچه ات کامل تشکیل نشده باشه
پسرمنم همینطوری بود که همون اول بردنش ان آی سیو ۳۶ هفته سه روز دنیا اومد سه شب اکسیژن بهش وصل بود تا اکسیژن خونش اوکی شد روز چهارم اکسیژن روکشیدن بردنش بخش نوزاد روز پنجم مرخص شدم
پسرمنم اینجوری بود، ولی همون دوسه ساعت اول پرستار متوجه شد بردش تو ان آی سیو، کمبود اکسیژن داشت
بنظر بگو بذارنش دستگاه ی چندساعتی
به دکتر اطفال گفتید؟
مگه بیمارستان نیستی عزیزم ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.