۵ پاسخ

بر طبل شادانه بکوب.
پیروز و مردانه بکوب😍

کم کم خوب میشه دختر منم ۳۳ هفته بدنیا اومد اوایل اینجوز بود از ۲۰ روزگی تا ۳۵ روزگی خیلی گریه میکرد ولی الان خداروشکر آرومه گریه نمیکنه بردم چکاپ متخصص گفت بچه ات آرومه خداروشکر جیغ جیغو نیس

تست زردی ازش گرفتن؟
اگه زردیش بالا باشه بیحاله و گریه نمیکنه، شیرم کم میخوره

برو خدا رو شکر کن

ناراحتی ک گریه نمیکنه؟

سوال های مرتبط