چای برا چیشه اصلا ندی بهتره😕
من خیلی وقته میدم
چون میبینه ما میخوریم ،گیر میده که میخوام 😐
اما بشدددت کمرنگ و کم شیرین درست میکنم تو شیشه شیر و میدم دستش 😅
من بهش چایی نمیدم ولی وقتی میریم خونه مادرشوهرم بهش چایی میدن
من دخترم عاشق چایی با خرماست متاسفانه هرروز میخوره یا با توت خشک میدم یا کشمش
من نمیدم چون فک میکنم اهن بدنشو میگیره شاید ۲بار کنار بابام خورده اونم ته استکان
من موقع صبحانه یا موقع مهمانی بهش میدم کمرنک شاید در حد ی فنجون کوچولو بخوره
من به دخترم میدم البته فقط یکی دو قطره که رنگ چایی بگیره بقیه اب ولرم پر میکنم 😅😅
دکتر لیا میگفت تا ۱۲ سالگی
دختر خواهرم ۳ سالش بعضی اوقات چایی میخورد دیگه دختر منم میخواست بهش میدادم البته همش آب میریختم یکمم چای که رنگش عوض شه دیگه الان بعضی وقتا میخواد
پسرم خیلی خیلی علاقه داره
ولی فقط صبحا ی لیوان براش میریزم ک اونم خیلی کم رنگ و بیشترشو اب پر میکنم
منم کمرنگ میدم ،چون ما خوردنی میاد دلش میخاد
ببین اگه بتونی ندی خیلی خوبه اما من میدم خیلییییی کمرنگ ولی چون با مامانم اینا میشینیم میخوریم خوشش میاد اونم بخوره برا همین خیلی کمرنگ میدم بهش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.