انقباضه زایمان بگیره معمولا چند روز طول میکشه؟

۲ پاسخ

به روز میرسه مگه؟
من سر دخترم ۳۸هفته و ۵روز بودم از ۶صبح انقباضام شروع شد هرچی به ظهر رسید فاصله اش کمتر شد... دیگه دیدم داره جدی میشه ۴رفتم بیمارستان تا ۶ زایمانم تموم شد بدون امپول فشار. تازه اپیدورال هم گرفتم.

من از اول ماه 9 انقباض داشتم
اما سرانجام 42 هفته سزارین شدم

سوال های مرتبط

مامان هدیه حضرت زهرا مامان هدیه حضرت زهرا هفته سی‌وهفتم بارداری