به روز میرسه مگه؟
من سر دخترم ۳۸هفته و ۵روز بودم از ۶صبح انقباضام شروع شد هرچی به ظهر رسید فاصله اش کمتر شد... دیگه دیدم داره جدی میشه ۴رفتم بیمارستان تا ۶ زایمانم تموم شد بدون امپول فشار. تازه اپیدورال هم گرفتم.
من از اول ماه 9 انقباض داشتم
اما سرانجام 42 هفته سزارین شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.