خانومامن هنوز حرکت بچموازروی شکم ندیدم طبیعیه؟؟

۶ پاسخ

من تو شکمم هنوز متوجه نمیشم چ برسه روش

واضحه موقعی ک لگد میزنه شکمت و نگاه کن بالا پایین میشه

اره عزیزم زوده هنوز، به جفت خیلی ربط داره
اگه قدامی باشه حالا حالاها متوجه نمیشی
من تازه تازه میفهمم یه چیزی تو دلم حرکت میکنه
تا قبل ۳۰که تشخیص نمیدادم بچس یا نفخ شکممه

منم اینطوریم عزیزم
حرکتاش حالت نبض و از داخل فقط خودم حس میکنم ولی از رو‌شکم‌ یکی دو بار تاحالا دیدم
ولی بقیه هم هفته ای هام میگن میبینن از رو‌شکم‌ منم بچه اولمه تازه جفتمم خلفیه

نه فکر کنم ۳۰باید بشی

خیلی زوده باید سی هفته بشی

سوال های مرتبط

مامان معجزههایخدا🤰🏻 مامان معجزههایخدا🤰🏻 ۴ ماهگی
مامان سبحان مامان سبحان هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان تیتون 🩷 مامان تیتون 🩷 روزهای ابتدایی تولد