۸ پاسخ

خواهرای من شیر ب شیر بودن خیلی سخت بود تا ی مدتی بعدش مث دوقلوشدن

خیلی سخته خیلی مخصوصا وقتی خودتم پریود باشی

سخت و شیرین
قشنگ ۵۰ ، ۵۰

خیلی سخت بدون کمکی

چند سالشون هست منم پنج ساله و دوسال نیم دارم

برا من دوقلو افتضاااااح میگذره خیلی سخت اشکم درومده.شیر به شبر خوبیش اینه همزمان نیست کارات🥲

من دختراولم ۶سالشه بااین همش دارن دعوا میکنن اینم جیغ میزنه روان ادم میریزه بهم

به سختی 😢

سوال های مرتبط