خواهرای من شیر ب شیر بودن خیلی سخت بود تا ی مدتی بعدش مث دوقلوشدن
خیلی سخته خیلی مخصوصا وقتی خودتم پریود باشی
سخت و شیرین
قشنگ ۵۰ ، ۵۰
خیلی سخت بدون کمکی
چند سالشون هست منم پنج ساله و دوسال نیم دارم
برا من دوقلو افتضاااااح میگذره خیلی سخت اشکم درومده.شیر به شبر خوبیش اینه همزمان نیست کارات🥲
من دختراولم ۶سالشه بااین همش دارن دعوا میکنن اینم جیغ میزنه روان ادم میریزه بهم
به سختی 😢
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.