ایا میشه تو ۳۸هفته زایمان کرد؟

۱۶ پاسخ

من 37و 5روز بودم طبیعی زایمان کردم

۳۷ بودم من

آره گلم

منم میخام ۳۷هفته و سه روز اگ بشه زایمان کنم فردا میشم ۳۷هفته و سه روز میرم با دکترم حرف بزنم فردا

بله من زایمان قبلم 37و4رور بود

من ۳۸تموم بشه عمل میشم

میشه از الان برو دنبال دکتر بگرد برا زایمان

اره چرا نشه

بله من 38 و 2 بودم زایمان کردم

من ۳۸ هفتع و ۳ روز زایمان کردم

بله دیگه

من 37وسه روز بودم

آره عزیزم چرا نشه بچه از 37 هفته و 2 روز میتونه دنیا بیاد 38 هفته دیگه کلا کامله

اگه طبیعی باشی باید منتظر بمونی تا دردت بگیره ولی سزارین بله میشه من اول 38 هفته ختم بارداریم

بله...

اره میشه

سوال های مرتبط

مامان فندقی مامان فندقی ۴ ماهگی
مامان مهوا 🩷 مامان مهوا 🩷 روزهای ابتدایی تولد