من 37و 5روز بودم طبیعی زایمان کردم
۳۷ بودم من
آره گلم
منم میخام ۳۷هفته و سه روز اگ بشه زایمان کنم فردا میشم ۳۷هفته و سه روز میرم با دکترم حرف بزنم فردا
بله من زایمان قبلم 37و4رور بود
من ۳۸تموم بشه عمل میشم
میشه از الان برو دنبال دکتر بگرد برا زایمان
اره چرا نشه
بله من 38 و 2 بودم زایمان کردم
من ۳۸ هفتع و ۳ روز زایمان کردم
بله دیگه
من 37وسه روز بودم
آره عزیزم چرا نشه بچه از 37 هفته و 2 روز میتونه دنیا بیاد 38 هفته دیگه کلا کامله
اگه طبیعی باشی باید منتظر بمونی تا دردت بگیره ولی سزارین بله میشه من اول 38 هفته ختم بارداریم
بله...
اره میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.