اینم ست بیمارستان نی نیمون😍🫂🫀🍼
#سیسمونی #بارداری #زایمان

تصویر
۱۷ پاسخ

سرهمی نافشواذیت میکنه

مبارک باشه عزیزم ایشالا بسلامتی تن کوچولوت کنی
فقط یه کلاه سایز بزرگتر از این بزار تو ساک چون اکثرا کلاه سرهمی ها خیلی کوچیکه

چند شد عزیزم فقط همین سرهمی رو داشت

منم اینو کرم گرفتم ولی گفتن نمیشه تنش کرد واسه بیمارستان باز یه ست گرفتم همی مدلی بلوز جلو دکمه

عزیزم بیمارستان کاری نداره من بلوز و شلوار گذاشتم سرهمی هم گذاشته بودم خود بیمارستان ساکم برد سرهمی تنش کرده بود مبارکش باشه بسلامتی انشاالله

این ستم بخر😂

تصویر

مبارک باشه خیلی قشنگه🩵

من برای دخترم سرهمی تنش کردم اصلا نافش رو اذیت نمی‌کرد بنظرم بهتر هم بود چون به جایی گیر نمی‌کرد

ست ۱۹ تکه هم من گرفتم تا سه ماهگی تو خونه بپوشه . برای یکبار پوشیدن نیس

از این ست منم خریدم اما جنسش از چیزی که فکر میکردم نازکتره

مبارکش باشه چقدر گرفتی

مبارکش باشه عزیزم

چقد نازه 🥹❤️ منم برا دخترم خریدم که از بیمارستان اوردنی تنش کنم مثل اینکه تو بیمارستان اجازه نمیدن سرهمی بپوشونی

سرهمی یکم واسه ناف اذیت کنندس

بیمارستان فک نکنم اجازه بدن باید بلیز شلوار ببری حالا بعد خودت اوکی شدی عوض کن اینو بپوشون

وییی خودا چقد نانازه🥺💙💙💙💙

مبارک عزیزم

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو🩷 مامان جوجه کوچولو🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان بافنده🌱❤️ مامان بافنده🌱❤️ ۳ سالگی
مامان تیام مامان تیام روزهای ابتدایی تولد