دوستان گلو درد دارم چی بخورم زودتر خوب شم؟

۷ پاسخ

شربت «سیمو پرگنامخصوص خانم های باردار وشیرده هست برای سرما خوردگی وگلو درد عالیه من دارم معجزه اس رفتم داروخونه بهش گفتم باردارم سرما خوردم بهم شربت دیفین هیدرامین بدین گفت اینا خطرناکه خوب نیست ولی این شربت عالیه مخصوص خانم های باردار وشیرده هست

روزی چندبار با آبلیمو قرقره کن قورت بده

ببین من آبلیمو و نمک با اب قاطی کردم هرروز سه بار قرقره میکردم اب رو اتیش بود سه روزه کامل خوب شدم

سیب درختی رو بشور تکه تکه کن داخل قوری مثل چایی دم بزار بخور
هم برای بچه خوبه .هم عالیه واسه گلو درد

عسل زیاد نخوری خوب نیس ولی ی ذره اشکال نداره

بخاطر هواس فک کنم منم دیشب تا حالا گلو درد دارم ،آب جوش با یه مقدار کم عسل و ابلیمو،اب نمک قرقره کن

آب ولرم و نمک قاطی کن قرقره کن ،آبجوش و یکم آبلیمو ی قاشق چایخوری عسل خیلی کم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان بلوط کوچولو مامان بلوط کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 🍓قلب مادر❤️ مامان 🍓قلب مادر❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری