ویار دختر بیشتره یا پسر

۱۶ پاسخ

ژنتیکه من دختر دارم و اصلاااا ویار و تهوع نداشتم

بستگی ب بدن داره من ک تا ۴ماهگی همش اوق میزدم هیچی نمیتونستم بخورم چقدر سخت بود وااای

دختررر

بچه من پسر بود
تا ۳ ماهگی تهوع و استفراغ سر صبح داشتم
یادم که میاد دوباره تهوع میگیرم 🤧🫠😂

من برای دخترم نه بالا آوردم نه ویار داشتم. مثل روزای عادی زندگیم بودم.

بستگی داره ب خودت من سر پسرم داشتم میمردم تا سه ماه حتی نمیتونستم بخوابم نشسته میخوابیدم. از بوهای تند و زیاد تا ماه اخر بالا میاوردم. کلا در حال مرگ بودم دگ بارداریمم ک استراحت مطلق و هزارتا دردسر داشت

واسه من سر دخترم ویار شدید داشتم

دختر من پسرباردازم بودم اصلا انگار باردار نبودم

دختر قدیمیا هم میگن دختر من ۸کیلو کم کردم

فرقی نداره بستگی به بدنت داره

دخترررررر

من سر پسرم تا ۴ماه باسرم زنده بودم ۶کیلو هم کم کردم از بس حالت تهوع داشتم تا ۱ماه بعد زایمانمم داشتم

دختر یعنی سه ماه تمام تهوع آب نمیتونستم بخورم دهنم سرویس شد

من سر پسرم اصلا میلم ب چیزی نبود ک دلم بخوادش فقط تا ۵ ماهگی از همه چی بدم میومد

من سر دخترم واقعا شدید بود ولی پسرم اصلا انکار باردار نبودم

دختر

سوال های مرتبط

مامان محیاخانومی♡ مامان محیاخانومی♡ ۲ سالگی
مامان یاس جون✨💜 مامان یاس جون✨💜 ۱ سالگی