خانما شیاف تاثیرش بیشتره یا شربت بروفن؟

۲ پاسخ

بروبن خوبه

شیاف شاید بیشتر باشه ولی خب زیادش هم اسهال می‌کنه

سوال های مرتبط

مامان 💚سیدمهبد💚 مامان 💚سیدمهبد💚 ۲ سالگی